Mój kanał na Youtubie

Siemka ja jestem EskiPlayGamePl, w moim blogu chciałbym wam troche opowiedzieć o swoim kanale.
Na moim kanale sa Gry Gamingowe, filmy z mojego miasta, Śmieszne filmiki, Filmy kategori Sport, i wiele więcej. Mój kanał polega bardziej na filmach typu gier Gamingowych takie jak CS GO, Roblox, Warcraft3, Minecraft, oraz piosenki dla mojej dziewczyny, i wiele więcej wejdz i sam sprawdz. Chciałbym prosić o zostawienie suba na kanale lajki pod filmami dzięki czemu zmotywowuje mnie do działąnia dalej i tworzenia lepszych filmów. oraz miłe komentarze i propozycje jakie filmy chcecie na moim kanale byłbym bardzo wdzięczny.
Link do kanału: https://www.youtube.com/watch?v=Ix4-pwm_QDg&feature=youtu.be

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak się wybić na instagramie

Pomoc w rozwijaniu kanału

Smiertelny wypadek ?